Brev:
Flaske til natten - 3 år
30. marts 2004
Alder:
3 år
Flaske til natten - 3 år
Hej
Vi har et aflasnings barn som lige er fyldt 3 år. Hun får flaske med alomin hjemme om aftenen, når hun skal sove og igen hvis hun vågner. Er dette sundt? og nødvendigt?
Hun er en pige med god appetit og drikker også normalt med væske igennem en hel dag.
Når hun er hos os får hun ikke flaske og har ikke brug for den. Hun sover igennem, og er glad og tilfreds.
Jeg mener at hun når at få for meget væske igennem en hel dag.
Håber på svar tilbage så jeg ved, hvad jeg kan gøre ved det.
Med venlig hilsen
Marianne